badania geofizyczne metodą tomografii elektrooporowej ERT i metodą sejsmiki refrakcyjnej SRT dla rozpoznania warunków geologicznych pod zabudowę (woj. śląskie)
badania geofizyczne audio-magnetotelluryczne AMT dla projektów geotermalnych; akwizycja, przetwarzanie i interpretacja danych / interpretacja geologiczna (rejon zach. Niemiec)
badania geofizyczne grawimetryczne i magnetyczne dla projektu pn.: Wykonanie zdjęcia grawimetrycznego i magnetycznego na północ od Pienińskiego Pasa Skałkowego
badania mikrograwimetryczne dla rozpoznania podłoża pod budowę drogi S74 Kielce - Nisko (odc. Cedzyna - Łagów wraz z obwodnicą Łagowa)
badania grawimetryczne w ramach projektu pn. Opracowania katalogu przyśpieszenia siły ciężkości na archiwalnych punktach bazowych sieci grawimetrycznej II i III klasy na obszarze kraju w systemie referencyjnym danych grawimetrycznych IGSN71
badania geofizyczne metodą magnetotelluryczną 3D dla projektów geotermalnych (Chorwacja): 270 sondowań/170 km linii profilowych do głębokości ok. 8 km
badania magnetotelluryczne dla projektów geotermalnych wzdłuż 40 profili o łacznej długości ok. 140 km (woj. dolnośląskie)
badania geofizyczne metodą mikrograwimetryczną wraz z analizą stanu podłoża pod względem zagrożenia powstania zapadlisk i określenia przydatności terenu pod zabudowę (woj. śląskie)
badania metodą tomografii elektrooporowej ERT wraz z opracowaniem kompleksowej dokumentacji geofizycznej dla rozpoznania podłoża projektowanych odcinków linii kolejowej nr 58 Łętownia-Rzeszów
badania geofizyczne metodą tomografii elektrooporowej ERT na wybranych osuwiskach wzdłuż odcinków przebudowy drogi wojewódzkiej DW948
badania geofizyczne ERT dla dwóch projektowanych odcinków bezwykopowych przejść gazociągu Gustorzyn-Wicko
badania mikrograwimetryczne i metodą georadarową GPR dla zlokalizowania rozluźnień i pustek poeksploatacyjnych w rejonach nieczynnych szybów kopalnianych (woj. śląskie)
badania metodą tomografii elektrooporowej ERT i sejsmiczną SRT-P i MASW dla rozpoznania podłoża pod budowę drogi ekspresowej S52 Bielsko-Biała – Głogoczów - Beskidzka Droga Integracyjna
badania georadarowe GPR dla rozpoznania i lokalizacja pustek w zapadlisku na odcinku drogi powiatowej 2239K (Wrząsowice, woj. małopolskie)
badania metodą tomografii elektrooporowej ERT pod budowę drogi krajowej nr 47 na odc. Rdzawka-Nowy Targ
program badań geofizycznych i badania geofizyczne ERT pod budowę obwodnicy Brzegu w ciągu drogi krajowej DK39
badania georadarowe GPR dla zlokalizowania średniowiecznych murów miejskich oraz innych pozostałości dawnych konstrukcji dla celów wskazania optymalnej trasy dla poprowadzenia rurociągów ciepłowniczych; badania prowadzono w zabytkowej części Krakowa w rejonie skrzyżowania ulic Podzamcze i Kanonicznej
badania ERT dla wstępnego rozpoznania budowy geologicznej odcinka autostrady A2 Warszawa-Kukuryki (odc. Cicibór-Kukuryki)
badania metodą ERT dla rozpoznania podłoża dla projektowanej drogi ekspresowej S6 na odcinku Słupsk - Bożepole Wielkie (72 km) oraz projektowanej Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej (39 km)
badania metodą tomografii elektrooporowej ERT (49 km) i tomografii sejsmicznej SRT (32 km) dla rozpoznanie budowy geologicznej odcinka budowy drogi S19 Dukla - Barwinek
badania metodą polaryzacji wzbudzonej IP wzdłuż 3 profili dla rozpoznania potencjału surowcowego anomalii magnetycznych (woj. dolnośląskie)
badania magnetotelluryczne MT wzdłuż 36 km linii profilowych wraz z interpretacją geologiczno-strukturalną i hydrogeologiczną (woj. dolnośląskie)
badania geofizyczne metodą ERT dla tematu: Opracowanie geologiczne i geotechniczne dla zadania „Elementy Koncepcji Programowej dla rozbudowy drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku Płońsk – Czosnów”
rozpoznanie podłoża pod dnem i w obszarze zapory czołowej zbiornika wodnego Łosień; badania metodą tomografii elektrooporowej ERT i metodą konduktometryczną EM prowadzono pod kątem zlokalizowania stref ucieczki wody tj. miejsc uszkodzenia dna, pustek, kanałów i spękań pod dnem zbiornika (prace prowadzone były z powierzchni wody)
badania grawimetryczne w Kopalni Soli Wieliczka dla określenia stanu górotworu na rejonem zlikwidowanych wyrobisk w aspekcie zagrożenia powierzchni
badania ERT dla określenia warunków geologiczno-inżynierskich w podłożu projektowanej drogi S19 (na odc. Kuźnica – Białystok)
badania geofizyczne metodami: grawimetryczną, magnetyczną, tomografii elektrooporowej ERT i sejsmiczną w rejonie 65 km linii kolejowej Wrocław-Wałbrzych tj. w obszarze typowanym jako najbardziej prawdopodobne miejsce ukrycia złotego pociągu
badania georadarowe w Górach Sowich na obszarze kompleksów Głuszyca-Osówka, Włodarz oraz podziemiach zamku Książ dla rozpoznania miejsc występowania podziemnych pomieszczeń, magazynów i tuneli